علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
نوشته شده توسط : محمّد معنوی

علي دايي در نشست خبري پيش از بازي فردا با پرسپوليس گفت: به خاطر اينکه خودمان را در ليگ تثبيت کنيم نياز مبرم به سه امتياز داريم و يک امتياز هم ما را راضي نمي‌کند. اتفاقات خيلي بدي در اين هفته براي تيم ما افتاد و دو روز از بهترين روزهاي تمرين را از دست داديم.



وي ادامه داد: قبلاً هم گفته بودم چک تا زماني که نقد نشود پول نيست و همين اتفاق براي بازيکنان راه‌آهن افتاد. خوشبختانه بازيکنان به خاطر رفاقت، حق نان و نمک و يا احترام در دو روز گذشته تمرين کردند و با اين شرايط خودمان را براي مسابقه با پرسپوليس آماده کرديم تا سه امتياز را بگيريم.



دايي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه شما و پرسپوليس براي بقا مي‌جنگيد و نظرتان در اين مورد چيست عنوان کرد: پرسپوليس شرايط سقوط کردن ندارد که بخواهد براي آن بجنگد، اين تيم با 39 امتياز خودش را در ليگ تثبيت کرده است. بازيکنان پرسپوليس انگيزه فراواني دارند زيرا در چند بازي که نمي‌خواهم بگويم بازي بد، امتيازهايي را از دست دادند و اکنون براي آبرويشان مي‌جنگند.



سرمربي راه‌آهن افزود: پرسپوليس هميشه پرسپوليس بوده و شرايط ما سخت‌تر از آنهاست. متأسفانه شرايطي پيش آمد که نتوانستيم کار کنيم. به هر حال فردا با تمام توان در زمين حاضر مي‌شويم و بازيکنان راه‌آهن با تعصب، عرق تيمي و علاقه به خودشان هم که شده سعي مي‌کنند سه امتياز بازي را بگيرند.



دايي در مورد ارزيابي‌اش از ليگ برتر يازدهم گفت: اين شايد يکي از تنها ليگ‌هايي بود که سه تيم بالاي جدول اين همه در حاشيه امنيت قرار گرفتند به طوري که اگر دو بازي پاياني خود را هم ببازند به رده چهارم سقوط نمي‌کنند. اين نشانگر قدرت اين تيم‌ها است که توانسته‌اند خوب کار کنند و خوب نتيجه بگيرند و از ساير تيم‌ها خودشان را جدا کنند. ليگ فراز و نشيب زيادي داشته و در اين جلسه نمي‌توان به همه اتفاقات پرداخت.



وي اظهار داشت: اتفاقات نادري هم در فوتبال اين فصل رخ داد که نمونه‌اش بازي با مس سرچشمه بود که هنوز جواب درست و حسابي به ما در مورد اين بازي نداده‌اند. اين اتفاق جزو نوادر فوتبال دنيا بود که براي ما پيش آمد و يا اينکه در بازي با تراکتورسازي در حالي که ما ميزبان بوديم زمين و زمان و مکان عوض شد. در مورد اين مسائل خيلي مي‌توان صحبت کرد.



دايي در مورد اينکه شانس قهرماني کدام تيم بيشتر است گفت: با توجه به بازي‌هايي که سپاهان دارد، شانس سپاهان براي قهرماني بيشتر است.



سرمربي راه‌آهن در مورد مطالبات خود از فدراسيون فوتبال و پرسپوليس گفت: در مورد مطالباتم فدراسيون در حقم اجحاف کرد، البته هر وقت اراده کنم مي‌توانم از طريق فيفا به حقم برسم. من رعايت خيلي از مسائل را کردم که بحث طلبم را در فيفا مطرح نکردم اما يکسري اخبار در سايت‌ها مي‌خوانم که انگار فدراسيون فوتبال دوست دارد من به دنبال مطالباتم بروم و آن را بگيرم.



دايي افزود: قراردادي هم که با پرسپوليس داشتم 500ميليون تومان بود که 320ميليون تومان آن را طلبکارم. در نامه‌اي که به سردار زارع دادم آنها قول داده‌اند که پولم را پرداخت کنم. که يک فصل ديگر از فوتبال تمام شد و من هنوز طلبکارم. انشاءالله که اين مسأله دوستانه حل و مطالباتم پرداخت مي‌شود.



وي در مورد تاريخ نامه‌نگاري با باشگاه پرسپوليس گفت: خيلي وقت پيش است که اين نامه را داده‌ام و مسئولان پرسپوليس قول داده‌اند دو سه هفته آينده پولم را بدهند.



سرمربي راه‌آهن در مورد ممنوعيت جذب دروازه‌بان خارجي خاطرنشان کرد: متأسفانه به جاي آنکه از جملات بزرگان استفاده شود، سوءاستفاده مي‌شود. اگر بحث حمايت از کار و سرمايه داخلي است چرا فقط جذب گلر خارجي ممنوع است؟ اين همه بازيکن و مربي خارجي در ليگ داريم چرا فقط جذب دروازه‌بان خارجي ممنوع مي‌شود؟ ما مي‌توانيم به جاي يک دروازه‌بان خارجي يک بازيکن خارجي ديگر بياوريم زيرا طبق قانون تيم‌ها مي‌توانند چهار بازيکن خارجي جذب کنند. چه فرقي مي‌کند که ما دروازه‌بان، مدافع يا مهاجم خارجي بگيريم؟ کجاي اين حمايت از کار و سرمايه ايراني است؟ سرمربي تيم ملي و اکثر دستيارانش خارجي هستند. اين حرف‌ها چيست که از خودمان در مي‌آوريم. اين جملات خنده‌دار است و باعث پس‌رفت فوتبال ما مي‌شود.



دايي تاکيد کرد:‌ در مورد حمايت از سرمايه و کار ايراني آن بخش که به زندگي مردم ما مربوط مي‌شود بايد عمل کنيم. بر فرض 18 تيم ليگ دسته يک دروازه‌بان خارجي نگيرند مگر چقدر سرمايه مي‌شود؟ در قانون هم نيامده به غير از گلر، چهار بازيکن خارجي بگيريد. اين حرف‌ها از کجا در مي‌آيد و با چه منطق و فکري چنين مسائلي مطرح مي‌شود؟



وي تصريح کرد: شما از رياست محترم فدراسيون فوتبال بپرسيد چه فرقي بين گلر، مدافع يا مهاجم خارجي است؟ هر تيم مي‌تواند چهار بازيکن خارجي بگيرد، هيچ منطقي پشت اين حرف‌ها نيست، منطقي که باعث پيشرفت فوتبال ما شود، مگر ما از تکنولوژي و علم خارجي‌ها براي پيشرفت استفاده نمي‌کنيم تا بهتر شويم يا همه را از خودمان مي‌آوريم؟ چرا اين مسائل را قاطي حرف بزرگان مي‌کنيد؟



دايي گفت: وقتي SMS اين خبر برايم آمد خنده‌ام گرفت. اگر قرار است حضور دروازه‌بان خارجي ممنوع شود جذب ساير بازيکنان خارجي را هم ممنوع کنيد تا ما بدانيم چه بايد کنيم. اين تصميم براي عناد و مخالفت با تمام دلسوزان فوتبال گرفته شده است. مگر عملکرد دروازه‌بان خارجي پرسپوليس در بازي با الهلال را نديديد؟ آيا عملکرد او بد بود؟ حضور يک گلر خارجي مانع آبروريزي بزرگ شد و بعد مي‌گوييم نبايد دروازه‌بان خارجي بگيريم. پشت اين حرف‌هايي که زده مي‌شود هيچ منطقي حاکم نيست.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 574
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» احتمال بازگشت کاکا به ميلان
» برگزاري همزمان بازي اين هفته يووه و ميلان
» ظهارنظر جالب آتیلا حجازی در مورد دنیزلی
» خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !
» گالياني: زلاتان به رئال نمي‌رود
» مشخص شدن مشکل کریمی با تیم رویایی فصل بعد پرسپولیس
» اوج هماهنگی در تمرینات پرسپولیس! + عکس
» مسي گران‌ترين مهاجم کنوني جهان
» پرسپوليس مدارک تباني را ارسال مي‌کند
» ممنوعيت حضور دروازه‌بان خارجي کارايي نداشت
» نهصدمين بازي آرسنال تحت هدايت ونگر
» 70 درصد بازیکنان پرسپولیس درحد این تیم نیستند
» باند 10نفره در پرسپولیس کم کاری میکنند
» تفاوت رفتار در فوتبال ايران و اروپا
» علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
» رويانيان: با هيچ بازيکني مذاکره نکردم
» روبينيو: در ميلان خوشحالم
» دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
» ونگر:جذب پودولسکي به فن پرسي کمک ميکند
» بهترین گل تاریخ لیگ برتر +عکس
» فرزین از قیمت بنزین میگوید
» رویانیان افشاگری کرد
» تیم فصل آینده امیر عابدزاده مشخص شد
» شاگرد مکتب حجازی ، با امیر کنار می آید؟
» فهرست نهايي تيم فوتبال تراکتورسازي
» پرسپوليس 91؛ كهكشان در ميدان، ظلمات در نيمكت
» ترافيك در خط حمله پرسپوليس| نارضايتي مهاجمان از تمديد قرارداد زايد
» ماجرای ۴ بلیت باطل‌شده مجتبی جباری
» بزرگترین چالش پیش روی پرسپولیس
» برنامه 90، دو هفته بدون فردوسي پور!
» اندر احوالات ادبیات فتح الله زاده
» رویانیان: حتی اگر کسر امتیاز هم بکنند در ماه رمضان بازی نخواهیم کرد ؛ اگر می خواستم خلعتبری را هم می
» مایلی کهن در پرونده دایی محکوم شناخته شد
» فهرست کامل بازيکنان داماش گيلان اعلام شد
» 5 اتفاق جالب در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم
» شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری | غلامی بازی اول را از دست داد
» حواشی تمرین استقلال؛ استقبال سرد بازیکنان از جباری
» اگر جرأت دارید از این پل رد شوید! / عکس
» نقل و انتقالات کامل ۱۸ تیم لیگ برتر+جدول
» صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم به‌توافق‌نرسیدند /پخش به صورت زیرنویس!
» شرکت دروازه بان برزيلي پرسپوليس درتمرين امروز
» استقلالی ها بخوانند/حرف دل ژنرال طی نامه ای به هواداران!
» المیک لندن رسما افتتاح شد
» نوبت به امیر رسید!
» به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!
» حاشيه هايى از اولين حضور ناجى داماش!
» شماره 22 برای« کاکا» خالی ماند؟
» اولین عکس العمل رویانیان به انتقادات بی پایه پروین به مانوئل
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: